دلـبـسـتـه ...!


♀لـطـفـا بـآ عـ ـ ـشـ ـ ـق وآرد شـویــد♂
by : x-themes

نمی دانم چرا اینگونه است؟


وقتی نگاه عاشق کسی به توست

 

می بینی اما


دلت بسته به مهر دیگری است


بی اعتنا می گذری


و عاشقانه به کسی می نگری


که دلش پیش تو نیست...

 

 

دیکتــــه روزگار



نبودنت را برایم دیـکتــــــه می کنــــد



و نـُمره من



بـاز می شود . . . صــفــــــــر !



هنــــــوز . . .



نـبودنـت را . . . یـاد نگرفتــــه ام


نظرات شما عزیزان:

sherlock
ساعت18:05---14 مرداد 1392
vaqean ?

نگار
ساعت17:05---8 تير 1392
خواهر برادرای مجازی پیدا میکی حالا؟دارم براااااااااااااااات .خودم یه داداش جوووون دارم مووووووووووس بکش.راستی بهش گفتما هر چی پرسیدم چرا ناراحتت کرده نگفت

يسنا
ساعت17:11---7 تير 1392
چرا الي جونم مگه چي شده عزيزم
نكنه عاشق شدي آبجي آره؟؟


يسنا
ساعت17:45---6 تير 1392
سلام به بهترين اجي تو دنياي مجازي من
اجي چرا اينقدر دير به دير اپ ميكني
عوضش من اپم بدو بيا نظر يادت نره


يسنا
ساعت13:57---1 خرداد 1392
سلام گلم
ناز بود و زيبا
من لينكت كردم
تو هم لينكم مي كني؟؟؟؟؟؟


فروزان
ساعت13:11---30 ارديبهشت 1392
الی چیکار کردی عکسات حرکت میکنن به منم بگو تو نظرا برام بگو

فروزان
ساعت13:10---30 ارديبهشت 1392
سلام اره درست شد مرسسسسی

فروزان
ساعت16:37---28 ارديبهشت 1392
سلاااااام مرسی که سر زدی منم لینکت کردم الی من ادرس وبمو اینجا نمیبینم اگه میشه دوباره لینک کن

فروزان
ساعت15:53---26 ارديبهشت 1392
سلام مطالبت قشنگ بود مخصوصا این یکی اگه عاشقی به منم سر بزن اگه خوشت اومد به دوستات معرفی کن و اگه افتخار دادی لینکم کن و بهم خبر بده تا لینکت کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:دلـبـسـتـه, 15:42 |- eli joon -|

ϰ-†нêmê§